Gutterne er tilbage efter 25 år, og de har lagt deres kostumer på hylden til fordel for hunde-kidnapning, brevduer og en meget uortodoks gidseltagning. Gaz er blevet ældre, men ikke mere moden, og hans bedste ven, Dave, nægter at blive draget med ind i flere af hans skøre planer. Men da der sker en tragedie, finder hele gruppen sammen om et fælles formål: At hædre en gammel ven.