Pauline
Pauline bliver gravid efter et engangsknald med Lukas, men der er noget helt galt med graviditeten. Da Lukas afslører, at han er søn af den skinbarlige djævel og arving til helvede, bliver intet nogensinde det samme igen. Mellem fronterne af dæmoner og engle giver Paulines graviditet hende også overnaturlige kræfter, og hun bliver den afgørende kraft i kampen mellem det gode og det onde.
Pauline er snart færdig med gymnasiet, og et legat til et universitet i udlandet er inden for rækkevidde, men alting ændres, da den 19-årige bliver gravid efter et engangsknald med Lukas. Det ødelægger alle hendes planer, og hun har ikke brug for at have følelser for Lukas lige nu. Hvad værre er, at der er noget helt galt med graviditeten, og Pauline udvikler overnaturlige kræfter. Hun opdager, at Lukas er søn af den skinbarlige djævel, og bliver så fanget mellem engle og dæmoner – og selveste dronningen af helvede har hende på sigtekornet. Juniordæmonen i hendes mave viser sig at være den afgørende kraft i kampen mellem det gode og det onde. Og Pauline? Hun skal altså redde verden. Hvad fanden?