Because We Forget Everything
M, en krimiforfatter, har en kæreste gennem fem år ved navn F, som forsvandt på halloween. Da en kvinde kommer og hævder at være hendes søster, begynder M at lede efter sin kæreste. Undervejs beskriver de mennesker, han møder, en kvinde, der er meget ulig den F, han kendte.
M, en krimiforfatter, har haft en kæreste gennem fem år ved navn F. Efter nogle særligt travle uger mister han kontakten med hende. Så afslører en kvinde, der hævder at være hendes søster, at hans kæreste har været forsvundet siden halloween. M sætter ud for at finde sin kæreste, men de mennesker, han møder på sin vej, beskriver en kvinde, der er meget ulig den F, han kendte. Desuden begynder hans eget stille liv at forandre sig, da hans søgen får ham viklet ind i andres problemer.