Primal Survivor: Over the Andes
På den første etape af sin storslåede rejse tværs igennem Sydamerika kæmper Hazen Audel sig vej igennem sumpe fyldt med slanger og ned ad et dødeligt vandfald for at deltage i en jagt og et høstmåltid.