Ridderne af Castelcorvo
Hemmeligheder. Mysterier. Grufulde magiske væsner. Den lille landsby, Castelcorvo, er ikke så fredfyldt, som den ser ud, og kun en lille gruppe tapre riddere kan bevare freden. Fire børn - Giulia, Riccardo, Betta og Matteo - må løse gåder og se deres frygt i øjnene, som de vokser op, tager på eventyr og bekæmper Castelcorvos onde dæmoner.
På landet i Italien, langt fra civilisationen, ligger Castelcorvo. Et imponerende og gammelt slot hæver sig over denne lille landsby, hvor livet går langsomt, og alle kender alle. En fredfyldt lille flække, ikke sandt? Nej, slet ikke. Blandt de brostensbelagte gader og farverige små huse ligger hekse og andre grufulde, magiske væsner på lur. Og er den gamle herregård virkelig ubeboet, eller gemmer den på mysterier og hemmeligheder, som kun en gruppe modige mennesker kan afsløre? Castelcorvo er ikke så fredfyldt, som man skulle tro, og for at bevare freden hidkaldes de tapre riddere. Fire børn - Giulia, Riccardo, Betta og Matteo - må løse gåder og se deres frygt i øjnene, som de vokser op, tager på eventyr og blive til paladinerne, der bekæmper Castelcorvos onde dæmoner.