Snowdrop
En fængslende kærlighedshistorie, der trodser begivenhederne i Seoul i 1987. Yeong-ro, en kvindelig universitetsstuderende, behandler den blødende Soo-ho, en studerende fra et prestigefyldt universitet, som en dag springer ind på et kvinde-universitetskollegium trods den strenge overvågning og farlige situation.
I 1987 springer en blodig mand ind på et kvindekollegium i Seoul. Yeong-ro, en kvindelig universitetsstuderende, der er faldet pladask for ham på en gruppe-blind date, tager sig af ham på trods af den strenge overvågning og farlige situation. Yeong-ro bliver dog chokeret, da hun opdager hans hemmelighed. Selvom han hjerteskærende våger over sin første kærlighed, Yeong-ro, har Soo-ho intet andet valg end at parere ordre og agere for at redde sine kollegaer og vende tilbage til sit hjemland, hvor hans bror venter. Yeong-ro går imod sin fars vilje og arbejder hånd i hånd med Soo-ho for at redde sin elskede mand og sine venner. Hvad bliver deres skæbne?