South America's Weirdest Animals
South America's Weirdest dykker ned i den sydamerikanske natur for at efterforske de underlige, særprægede, excentriske og direkte bizarre. Landskabet her er virkelig unikt.
Sydamerika er ekstremernes kontinent. Mange hundredetusind kvadratkilometer af skove, græsstepper og bjerge. Overlevelse er enorm udfordring. Men når det bliver svært, transformerer de vilde indbyggere sig til særlinge. Årtusinder af mærkelig evolution har gjort dette kæmpemæssige kontinent til mutanternes land. Forvent det uventede, for her er bizart det nye normale.