SYNDUALITY Noir
Året er 2242. Kanata vil være skøjter og møder Noir, som er en defekt magus med hukommelsestab. Men fordi Noir brillerer i kamp mod enderne, bliver Kanata partner med hende og opdager præcis, hvad det kræver at være skøjter.
Da den dødelige Blueschistgift regnede ned fra himlen, flygtede menneskeheden under jorden for at undslippe den katastrofe, der er kendt som Nymånens Tårer. 100 år senere kom menneskerne igen op til overfladen for at starte en ny tidsalder. Med den konstante trussel fra enderne over jorden, byggede menneskerne nye bosættelser kaldet reder sammen med menneskelignende robotter kaldet magusser. Vi spoler frem til år 2242, hvor Kanata drømmer om at blive skøjter. Mens han udforsker ruinerne af et museum med den berømte skøjter Tokio, opdager han en magus ved navn Noir, der har hukommelsestab. Noir kæmper med hverdagsopgaver, men hun brillerer i kamp mod enderne. Kanata bliver partner med Noir og opdager præcis, hvad det kræver at være skøjter.