Tab og vind
I Pixars første originale serie følger vi otte forskellige karakterer og deres sammenflettede historier under forberedelserne til deres store kamp om softballmesterskabet. Serien afdækker, hvordan det er at være hver enkelt af karaktererne - de usikre unge, deres curlingforældre, selv en softballdommer med kærlighedskvaler - med ufatteligt morsomme, meget følelsesladede og unikt animerede perspektiver.
I Pixars første originale serie følger vi otte forskellige karakterer og deres sammenflettede historier under forberedelserne til deres store kamp om softballmesterskabet. Serien afdækker, hvordan det er at være hver enkelt af karaktererne - de usikre unge, deres curlingforældre, selv en softballdommer med kærlighedskvaler - med ufatteligt morsomme, meget følelsesladede og unikt animerede perspektiver. Serien er instrueret, skrevet og produceret under ledelse af Carrie Hobson og Michael Yates med David Lally som producer.