TENGOKU-DAIMAKYO
I år 2024 lurer groteske monstre blandt ruinerne af Japan, imens de overlevende mennesker finder, hvad de kan for at overleve. Kiruko indvilliger i en mystisk kvindes sidste ønske om at følge en dreng ved navn Maru til et sted kaldet Himlen.
I år 2024 er verden kollapset. Groteske monstre lurer blandt ruinerne af Japan, imens de overlevende mennesker finder, hvad de kan for at overleve. Kiruko, en handypige i Nakano, indvilliger i en mystisk kvindes sidste ønske om at følge en dreng ved navn Maru til et sted kaldet Himlen. Maru er overbevist om, at der vil være en dreng der, som ser ud som ham.