Selva er en excentrisk parterapeut, der er blevet kendt for sine uortodokse metoder. Men Selvas karriere kommer i problemer, da hun bliver parterapeut for Elías og Malena – et ungt par, der vil have hjælp til at gå fra hinanden.
I denne argentinske drama-komedie er Selva en excentrisk parterapeut, der er blevet kendt for sine uortodokse metoder. Selvas karriere kommer dog i problemer, da hun bliver parterapeut for Elías og Malena, der ønsker hjælp til at gå fra hinanden. Da Selva finder sig selv på kendt territorium, må hun bruge mere end sine allerede ukonventionelle metoder for at hjælpe Elías og Malena – hvorved hun krydser grænsen mellem patienter og læger og bliver ikke kun psykisk, men også fysisk involveret i parrets liv.