The Impossible Heir
Taeoh er overordentligt ambitiøs, og han fortæller Inha om sine drømme efter et skæbnesvangert møde. Hyewon dukker op i deres begges liv. De har samme synspunkter, men deres drømme er vidt forskellige. En uventet afslutning venter dem.
Taeoh, en ung fyr med en særdeles barsk opvækst, er ualmindeligt begavet og bruger sine talenter til at nå sine ambitiøse mål. Mens han bruger sine talenter som et middel til at nå sine mål, dukker Inha og Hyewon op i hans liv - hver med forskellige ønsker. Deres møde bliver skæbnesvangert, og sammen begiver de sig ud på en farlig rejse. Venter der dem en lykkelig slutning? Eller bliver det en uoprettelig tragedie?