Tierra Incógnita
Eric vender tilbage til Kap Qwert for at løse mysteriet om hans forældres forsvinding. I byen møder han venner såvel som fjender, og han bliver nødt til at afsløre byens uhyggelige forlystelsespark.
Eric vender tilbage til sin hjemby for at løse mysteriet om hans forældres forsvinding for otte år siden. Han blev opfostret af sin mormor og morfar sammen med sin søster, men stikker af for at bo i den uhyggelige forlystelsespark. Parken tilhørte hans forældre og var det sidste sted, de blev set levende. I byen møder Eric tre personer som bliver vigtige på hans mission: Pablo der er hans bedste ven fra barndommen og som er betingelsesløst på hans side, Lila der er en pige som Eric altid var tiltrukket af og hans tante Carmen som får ham til at indse, at han kun kan gå sandhedens vej, hvis han har sin families opbakning. Han vender tilbage, samtidigt med at der er et ukendt væsen som angriber byens indbyggere. Kun med hans families og venners hjælp har Eric en chance for at løse alle mysterierne i forlystelsesparken.