Columbus Zoo and Aquarium er en af landets største og mest populære zoologiske haver, der også kan prale af ingen anden end "Jungle Jack" Hanna. For første gang kan Nat Geo WILD tage seerne med bag kulisserne for at møde dyrene og den hær af mennesker, der arbejder 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen for at skabe en af landets bedste zoo-oplevelser.