Jason Bourne
Matt Damon er tilbage i en af sine mest ikoniske roller i Jason Bourne. Paul Greengrass, instruktøren af The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum, arbejder igen med Damon i den næste flm i Universal Pictures’ Bourne-franchise, der giver os et indblik i CIA’s mest dødbringende afdeling.
Matt Damon er tilbage i en af sine mest ikoniske roller i Jason Bourne. Paul Greengrass, instruktøren af The Bourne Supremacy og The Bourne Ultimatum, arbejder igen med Damon i den næste flm i Universal Pictures’ Bourne-franchise, der giver os et indblik i CIA’s mest dødbringende afdeling. Damon spiller sammen med Alicia Vikander, Vincent Cassel og Tommy Lee Jones, og Julia Stiles er tilbage i hendes sædvanlige rolle.