Ghostbusters
Tre universitets-parapsykologer fra New York mister deres forskningsbevilling og beslutter at stifte firmaet "Ghostbusters", og næsten øjeblikkeligt bliver de hidkaldt til at efterforske sære hændelser i en lejlighed i Central Park West. De opdager hurtigt, at hele Manhattan bliver belejret af dæmoner fra en anden verden.