Vinny
Tag med på en nostalgisk rejse med vinylpladen Vinny, der oplever musikindustriens forandringer. Han kæmper for at forblive relevant, men ender som et glemt fortidslevn, der samler støv på en hylde. Men skæbnen griber ind, og historien om den lille plade bliver fuldendt.