Abe's Story
En udkørt og lidet værdsat teaterdirektør kæmper for at færdiggøre en gyserroman, han er sikker på, vil ændre hans skæbne. Abe er en irsk forfatter, der bor i det victorianske London, og hvis job og rejser rundt omkring i Storbritannien og Amerika inspirerer og beriger hans arbejde.