Death in the Dorms
Når forældre sender deres børn på college, er de fyldt med stolthed og håb for deres børns fremtid. Disse højere uddannelsesinstitutioner bør være stedet, hvor drømme begynder - ikke mareridt. Men på colleges rundt om i USA er der rystende tilfælde af mord. Death In The Dorms fortæller historier om elever på forskellige skoler, hvis liv fik en brat ende. Men i kølvandet på disse tragedier er der håb om forandring.