Rookie Cops
En gammel historie der viser de udfordringer og ungdomspassioner to elever ved det koreanske nationale politiakademi møder for at blive til fuldt udviklede betjente. Sociale og personlige lidenskaber opstår, da to meget forskellige elever arbejder på at opnå deres drømme og forhåbninger i tjenesten.