Havfruebabyer
Havets bølger danner havbabyer, der bliver kaldt ned til en vandlegeplads på havets bund, hvor de interagerer med et optog af søheste, søstjerner og andet havliv, før de forsvinder op til overfladen, hvorfra de kom.