The Attendant
Frankie arbejder på en parkeringsplads i Nordirland og drømmer altid om fremtiden. Han arbejder ved den spektakulære Giant’s Causeway i County Antrim, der er et af Irlands naturlige vidundere. Hans ven og kollega Cathy og hendes mand Paul er i vanskeligheder, men som Frankie altid siger, der skal nok dukke noget op.