Just Love and a Thousand Songs
På tiårsjubilæet for premieren på Violetta mødes Tini med sine tidligere medskuespillere for at fejre det og give sine fans et intimt, unikt og uforglemmeligt show. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese og Mercedes Lambre gav publikum en aften, de sent vil glemme, med deres nye versioner af fem af showets sange.
På tiårsjubilæet for premieren på Violetta mødes Tini med sine tidligere medskuespillere for at fejre det og give sine fans et intimt, unikt og uforglemmeligt show. Det raffinerede Astor Piazzolla-teater i Buenos Aires danner den perfekte kulisse for mødet med Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese og Mercedes Lambre, hvor publikum kan bevæge sig til rytmerne af deres nye versioner af fem af showets sange. En udvalgt gruppe fans tog del i nostalgien, de sjove anekdoter og minderne om deres idoler.