The Making of Black Widow
Følg Scarlett Johansson, Florence Pugh og David Harbour på en eksklusiv rejse bag kameraet på ”Black Widow”. Oplev den hårde stunttræning, skuespillerne gennemlevede, og find ud af, hvordan klassiske figurer fra Marvel-tegneserierne som Taskmaster blev genfortolket som en del af MCU. Og genoplev Johanssons storslåede ti år lange historie med rollen som Natasha Romanoff.
Følg Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz og David Harbour på en eksklusiv rejse bag kameraet på ”Black Widow”. Oplev den hårde stunttræning, Johansson og hendes skuespillerkolleger gennemlevede for at kunne udføre filmens forbløffende stunts og kampscener. Opdag, hvordan klassiske figurer fra Marvel-tegneserierne som Red Guardian og Taskmaster blev genfortolket og vakt til live som en del af MCU. Rejs med os til Budapests gader, hvor produktionsholdet filmede på location for at opnå større autenticitet. Find ud af, hvordan fantastiske sets som Red Room blev til ved hjælp af en kombination af praktiske elementer og visuelle effekter. Ydermere indeholder denne udgave af ”ASSEMBLED” et tilbageblik på Scarlett Johanssons ti år lange historie med rollen som Natasha Romanoff gennem klassiske interviewklip og sjældne optagelser fra settet. Alt dette og mere til venter seerne i ”ASSEMBLED: Tilblivelsen af Black Widow”.