The King of TV
1988. Diagnosticeret med en alvorlig sygdom, der kan gøre en ende på hans karriere, gør den brasilianske TV-vært Silvio Santos status over livet rejse mod at blive én af Brasiliens mest populære værter.
1988. Silvio Santos, én af de største TV-stjerner i Brasilien, bliver ramt af sygdom på sine stemmebånd, så han mister stemmen. Truslen om at blive tvunget væk fra skærmen får ham til at reflektere over karrieren - fra sin tid som ung gadesælger til sin kamp for at få forhandlet en koncession på plads med landets militærdiktatur.