Red Swan
Oh Wansoo, der er blevet gift ind i den magtfulde Hwain Group, får dødstrusler. Hun møder Seo Doyoon, en bodyguard, der undersøger en vens død, som har forbindelse til Hwain Group. Sammen afslører de Hwain Groups begærlige hemmeligheder.