Anthem
Anthem er en dokumentarfilm, der følger en gruppe amerikanske kunstnere under ledelse af den anerkendte komponist Kris Bowers og den hæderkronede producer Dahi, mens de rejser på tværs af landet på en mission om at skabe en ny amerikansk nationalsang.