Legeaftale med Peter Plys
Peter Plys og hans venner leger alle mulige lege i deres træhytte i Hundredemileskoven. Fra at flyve med drage sammen med Grisling til at lege gemmeleg med Kængu er der altid noget sjovt at lave for Plysbjørn og hans venner. Tigger får hoppet af og lærer at spille mundharmonika, Æsel finder ud af, at han kan lave flere farver ved at blande maling, og Ninka Ninus viser Grisling hvor spændende det er at smage en avocado.