Africa's Deadliest
Africa’s Deadliest udforsker de dybeste og mørkeste afkroge i Afrika for at lade os stå ansigt til ansigt med de mest dødbringende rovdyr.
Africa’s Deadliest udforsker de dybeste og mørkeste afkroge i Afrika for at lade os stå ansigt til ansigt med de mest dødbringende rovdyr. Vi får at se, hvordan den forskelligartede natur har formet en lang række af Afrikas rovdyr, og hvem der er kommet til tops i fødekæden. Fra havets delfinhære til bagholdsangrebets mestre på savannen og de giftigste reptiler i ørkenerne får vi lov at opleve Afrikas mest dødbringende dyrs list, fart, vildledningsmanøvrer og våben.