A Holiday Short: Best Christmas Ever
Da julemanden forveksler en krusedulle på en piges ønskeseddel med et juleønske, vågner hun julemorgen op til en usædvanlig ny ven under træet. Denne hjertevarme kortfilm af instruktør Taika Waititi følger venskabet mellem pigen og hendes ufærdige krusedulle, der har fået stemme af John Goodman.