Shadow Detective
Taekrok, en gammel kriminalbetjent, der nærmer sig pensionen, får et truende opkald fra en ukendt mand og bliver falsk anklaget for mord. Afpresseren kalder sig selv en ven og foreslår en leg. Han beordrer Taekrok til at gennemgå de sager, han var ansvarlig for i fortiden. Den gammel betjent genkalder desperat fortiden for at finde ud af, hvem afpresseren er og afsløre hans intentioner. Kan Taekrok gennemføre denne spændende leg?