Underdogs
Ryan Reynolds hylder Moder Naturs markante og mageløse mærkeligheder og argumenterer for, at de måske i virkeligheden er dyrerigets sande helte.
Ryan Reynolds er fortaler for dyrerigets underdogs. Fra ynkelige dyr med superkræfter til naturens mest geniale svindlere afslører Ryan mange af Moder Naturs markante og mageløse mærkeligheder. Med bizarre parringsvaner og chokerende forældrestrategier, der handler om at være de mest ulækre, er det klart, at disse "særlinge" er de sande helte i den storslåede historie om livet.