The Captain
"The Captain" er en fængslende fortælling, der giver indblik i manden bag ikonet Derek Jeter. I en tid med store forandringer i New York City vendte Derek Jeters ankomst til New York Yankees et franchise i knæ til klubbens vante plads på baseballens top. Mens Derek skabte en karriere, der var Hall of Fame værdig, formede hans andet hjem ham som en mand. Dereks vindermentalitet krævede et personligt offer, der forhindrede både fans og modstandere i at lære manden i nålestriberne at kende.