Fire Island
Fire Island, der er instrueret af Andrew Ahn, udspiller sig i de ikoniske Pines og er en moderne multikulturel afdækning af queerness og romantik inspireret af Jane Austens tidløse bog, Stolthed og fordom. Historien er centreret om to bedste venner, der begiver sig ud på et legendarisk sommereventyr med hjælp fra billig rosévin og deres meget sammensatte venneslæng.