Dyr og naturDokumentarserie
Skaberne af "The Walking Dead" har lavet verdens første gyser-naturprogram, som viser, hvor skrækindjagende naturen kan være, når solen er gået ned.
Om natten vækkes sandbankerne i den arabiske ørken til live med unikke dyr, som var vænnet sig til at bo i det fjendtlige område.