The Stolen Cup
Efter at have drænet sin bankkonto for at tage sin søn til det kommende verdensmesterskab i fodbold, er Lucho knust, da hans fodboldfanatiske land, Argentina, diskvalificeres på grund af en sanktion. I et forsøg på at give sin søn sine drømme tilbage og få Argentina tilbage i turneringen leder Lucho sportshistoriens mest vanvittige plan om at stjæle verdenspokalen.
Efter at have drænet sin opsparing for at rejse med sin søn til det kommende verdensmesterskab ser Lucho chokeret på, mens hans land, Argentina, diskvalificeres på grund af en sanktion under kvalifikationskampene. Lucho har intet at miste, så han og hans kolleger - en gruppe kludderhoveder, som snart vil ende i arbejdsløshedskøen - beslutter sig for at tage loven i egen hånd. Deres plan? At stjæle verdenspokalen under dens promoveringsophold i Argentina, med det formål at få La Albiceleste tilbage i verdensmesterskabet og hermed genoprette deres lands hæder.