The Odd Life of Timothy Green
Cindy (Jennifer Garner) og Jim Green er lykkeligt gift og ønsker desperat at stifte familie, men kan kun drømme om børn. Timothy dukker op en stormfuld aften, og Cindy og Jim, og deres lille by i Stanleyville, lærer, at det uventede kan være en af livets store gaver.