The Sign of Zorro
Don Diego vender hjem fra Spanien for at udfordre den brutale tyran Monastario, kommandant for Pueblo Los Ángeles. For at bekæmpe den onde diktator, finder Diego Zorro-masken frem.
Når Don Diego vender tilbage til sin hjemby efter at have fået sin uddannelse i Spanien, finder han en grusom diktator ved magten. For at frigøre Pueblo de Los Ángeles, påbegynder Don Diego et dobbeltspil: Udadtil spiller han en uduelig laps, men i virkeligheden er han Zorro, den maskerede hævner. Ved hjælp af sin stumme tjener Bernardo må Diego udfordre Monastario, puebloens kommandant, for at befri sit folk fra undertrykkelse.