Sorte bælter
Han vil være en Compton-legende i kampsport som sin far, så den usædvanlige teenager stjæler familiens hemmelige kampsportsteknik for at bruge den i en kendt undergrundsdojo. Han vil have respekt blandt sine jævnaldrende, men lærer hurtigt, at det kræver mere at blive en mand end kun at slås.