Planners
Da ægteskabet med Marcos slutter, står 37-årige Malena Carregal over for en markant anderledes virkelighed uden job og med en usikker fremtid efter 15 år med at opbygge en virksomhed, som nu er på Marcos' hænder. Men i denne krise møder Malena Cali, en spændende og ambitiøs kvinde, som puster ny energi i Malenas liv.
Dette er en historie om at starte forfra, fortalt af Malena Carregal, en 37-årig kvinde, som for nylig er blevet skilt fra Marcos Gutíerrez, ejeren af et velrenommeret eventbureau, som var Malenas arbejdsplads i 15 år. Nærmest natten over indser Malena, at hun har fået en ny virkelighed som fraskilt og arbejdsløs uden en plan i et hus, der er ved at blive tømt. I denne komplicerede periode møder Malena Cali, en kvinde fuld af energi og ambitioner, som opmuntrer Malena til at stifte deres eget eventbureau. For at det skal lykkes, må Malena bruge al sin erfaring til at samle et team og på en eller anden måde puste liv i et projekt, som hun ikke anede, at hun ønskede sig. En satsning, der vil gøre hende til sin eksmands konkurrent.