Shark vs Surfer
Haj vs. surfer besøger hajfyldte surfsteder rundt om i verden for at genopleve nogle af de mest skræmmende haj- og surferhistorier.
Med en stigning i hajangreb verden over er det surferne, der tager hovedparten af biddene. For at forstå hvorfor, genoplever denne timelange særudgave af Sharkfest de mest rystende haj mod surfer-historier fra verdens dødeligste hajinficerede strande. Ved brug af filmoptagelser af utrolige møder og interviews med ofrene svarer vi på spørgsmålet en gang for alle: Er vi virkelig i fare?