The 90s: The Last Great Decade?
Det er tid til at fejre det gode, onde og grimme. Fra plateausko til neonfarver, til mordsager og terrortrusler var 1990'erne ti år fyldt med uovertruffen overdådighed og utrolige begivenheder.
Det er tid til at fejre det gode, onde og grimme. Fra plateausko til neonfarver, til mordsager og terrortrusler var 1990'erne ti år fyldt med uovertruffen overdådighed og utrolige begivenheder. Det var en særlig æra indenfor mode, politik, underholdning og historie. Det var årtiet, hvor reality-tv blev lidt for virkeligt, det var optimismen og kreativitetens tidsalder, hvor alle havde 15 minutter i rampelyset, og det var fyldt med fantastiske modefejltrin! Alligevel var 90'erne også et årti, hvor terrorismen kom meget nær, og World Trade Center blev angrebet for første gang. Hør direkte fra kendisser, akademikere, politikere og øjenvidner, som bidrog til 90'ernes historiske arvegods. Det var et årti fyldt med drama. Fra bitre skøjterivaler til en af de mest berygtede mordanklagede: O.J. Simpson. Det var ikke uden tragedier. Fra skudhuller i biler, hvor Tupac blev myrdet, til den parisiske tunnel, som krævede den elskede prinsesse Dianas liv. Men det var også en tidsalder med store fremskridt, med introduktionen af iMac'en og en af verdenshistoriens vildeste opfindelser: Internettet. Det var et årti, som forundrede og tryllebandt alle. Forbered dig på at rejse tilbage i tiden og genopleve 90'ernes storhed.