State of The Union
På en pub følger vi Louise og Tom før deres ugentlige terapisessioner. Det nyligt fraseparerede par forbereder sig med drinks til deres første møde med deres terapeut, da de første tegn på, hvad der forårsagede sprækken i deres forhold, dukker op: en affære.
På en pub følger vi Louise og Tom før deres ugentlige terapisessioner. Det nyligt fraseparerede par forbereder sig med drinks til deres første møde med deres terapeut, da de første tegn på, hvad der forårsagede sprækken i deres forhold, dukker op: en affære. Med hver efterfølgende episode samles et puslespil om, hvordan deres liv var, hvad der førte dem sammen, og hvad der er begyndt at hive dem fra hinanden. Tom og Louise driller hinanden og småskændes, men efterhånden som skylden placeres og kastes tilbage, dukker der ny energi op i deres forhold igen. Disse stjålne øjeblikke, uanerkendte og uanalyserede, som terapeuten bruger til at få styr på deres historie, begynder måske at bygge bro tilbage til det, der gjorde dem til det, de engang var.