Twitches Too
Nu hvor tvillingeheksene Alex og Camryn kender til deres royale fødsel, er det tid til at lære hinanden og deres magi at kende. Mens Alex vil fokusere på college og et seminormalt liv, går Camryn op i glamour, kjoler og tiaraer. Men en ny, overnaturlig ondskab truer Coventry, og det er op til "twitches" at redde dagen.