Mordet i Orientekspressen
Kenneth Branagh instruerer og anfører et stjernebesat skuespillerhold, blandt andet Johnny Depp, i det stilfulde og spændende krimimysterium baseret på Agatha Christies bestseller.
Kenneth Branagh instruerer og anfører et stjernebesat skuespillerhold med Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz og Judi Dench i det stilfulde og spændende krimimysterium baseret på Agatha Christies bestseller. Alle bliver mistænkt, da et mord begås på en overdådig togtur, og en dygtig detektiv kæmper for at løse mysteriet, før morderen slår til igen.