Race to Witch Mountain
To rumvæsner, udklædte som teenagere, dukker op i en taxa i Las Vegas i dette utrolige eventyr. Taxachaufføren skal hjælpe de to børn med at komme hjem for at redde deres planet og også Jorden!
Dwayne Johnson spiller Jack Bruno, en taxachauffør i Las Vegas, der kæmper med at holde sig på dydens vej. Han får noget af et skub, da to rumvæsner, udklædte som teenagere, dukker op i hans taxa. Det er et kapløb med regeringsfolk, en rumvæsenjæger og tiden selv, når Jack skal hjælpe børnene med at finde deres rumskib, så de kan komme hjem og redde deres planet og vores.