Spider-Man Unlimited
Da folk tror, at Peter Parker er omkommet, da han reddede et menneskeliv under en brand, bruger han det som dække til at begive sig ud for at redde John Jameson fra Counter-Earth! Spænd sikkerhedsselen og kast jer ud i ”Spider-Man Unlimited”!