White Collar
Den charmerende svindler Neal Caffrey undslipper fra fængslet blot for at blive fanget igen af sin nemesis, FBI-agenten Peter Burke. Uden andre udveje hjælper Caffrey bureauet med at fælde andre besværlige kriminelle til gengæld for måske at få sin frihed tilbage. Men inden længe er Caffrey midt i et spil katten efter musen med dem, der ønsker ham tilbage i fængslet - eller død.