Το Πράσινο Βιβλίο: Ταξιδεύοντας στην Αμεριική
Η ταξιδιωτική σύμβουλος, Μαρτινίκ Λιούις, πραγματοποιεί ένα ταξίδι με σκοπό να επισκεφθεί τις ιστορικά καταγεγραμμένες τοποθεσίες του Πράσινου Βιβλίου και τους σύγχρονους ταξιδιωτικούς προορισμούς των μαύρων.
Η ταξιδιωτική σύμβουλος, Μαρτινίκ Λιούις, πραγματοποιεί ένα ταξίδι με σκοπό να επισκεφθεί τις ιστορικά καταγεγραμμένες τοποθεσίες του Πράσινου Βιβλίου και τους σύγχρονους ταξιδιωτικούς προορισμούς των μαύρων. Η Μαρτινίκ θα μάθει για τα εκπληκτικά ασφαλή καταφύγια των μαύρων που άνθισαν σε μια εποχή φυλετικών συγκρούσεων και πώς αυτά επηρέασαν τους σύγχρονους μαύρους επιχειρηματίες.