Κολλητές Παντού και Πάντα
Όταν η εφεύρεση του φίλου τους πάει στραβά, οι κολλητές Σιντ και Σέλμπι αποκτούν την ικανότητα να ταξιδεύουν στο μέλλον και στο παρελθόν όποτε θέλουν, και μερικές φορές, χωρίς καν να θέλουν!
Όταν η εφεύρεση του φίλου τους και επίδοξου επιστήμονα Μπάρι πάει στραβά, οι κολλητές φίλες Σιντ και Σέλμπι αποκτούν την ικανότητα να ταξιδεύουν στο μέλλον και στο παρελθόν όποτε θέλουν, και μερικές φορές, χωρίς καν να θέλουν! Οι δύο αυτές κολλητές ζουν τα σκαμπανεβάσματα της φιλίας και πρέπει να επιλέξουν αν θα διορθώσουν λάθη του παρελθόντος ή αν θα πάρουν μια γεύση από το μέλλον. Η Σιντ και η Σέλμπι πρέπει να μάθουν να τιθασεύουν τις νέες τους δυνάμεις, να τα βγάζουν πέρα με τα σκανταλιάρικα δίδυμα αδέλφια της Σέλμπι, τον Μπρετ και τον Τσετ, και να ελίσσονται μεταξύ παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος!